آفتابگیر ماشین-کاربرد آفتابگیر خودرو

آفتابگیر ماشین-کاربرد آفتابگیر خودرو

آفتابگیر ماشین-کاربرد آفتابگیر خودرو

آفتابگیر ماشین وسیله ای است که برای محافظت از راننده در برابر اشعه های خورشید استفاده میشود. شکل آفتابگیر خودرو دارای کانتور تقریب  مستطیلی است .این آفتابگیرها باتوجه به نوع مدل خودرو در انواع مختلفی تولید و نصب میشوند. در ادامه این مقاله با جنس آفتابگیر، انواع آن و ویژگی های بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

بیشترین کاربرد آفتابگیر ماشین چیست؟

سایبان یا وسیله های است که مانع ورود آفتاب به درون خودرو میشود. این وسیله جزء اقلام ضروری هر خودرویی است که در همان ابتدای تولید ماشین بر روی آن نصب میشود. در هنگام رانندگی میتوان گفت جز اقلام بسیار ضروری خودرو است.

انواع آفتابگیر خودرو کدام است؟

تنوع آفتابگیر جلوی ماشین و یا پشت ماشین در بازار بینهایت است، امروزه تنوع در کالاها امری بدیهی است و این داستان دررابطه با آفتابگیر ماشین هم صدق میکند. در اینجا به صورت کلی چند مورد از این تنوع را برایتان آماده کردهایم.

آفتابگیر طراحی شده به صورت جمع شو

آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی

چادر شیشه های خودروی

آفتابگیر رولی شیشه

آفتابگیر پوشاننده شیشه درب سمت سرنشینان

آفتابگیر ماشین-کاربرد مهم آفتابگیر خودرو

جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید

جلوگیری از پوسیدگی اقلام درون ماشین ودرو مثل لاستیک فرمان ،داشبورد و صندلی ها

جلوگیری از نفوذ گرما به درون خودرو

زیبایی ظاهری خودرو

 

قطعات آفتابگیر ماشین

خرید ارزان آفتابگیر تبلیغاتی ارزان قیمت

قسمت اصلی آفتابگیر شیشه جلو ماشین پارچه پشت نقره ای است. این همان چیزی است که مانع از برخورد نور خورشید به چشمان افرادی که در خودرو هستند میشود. فلپ توسط لولاهایی که به سقف خودرو وصل شده اند نگهداشته میشود. آفتابگیر یک نوع اصلی دارد که در ابتدای تولید ماشین روی آن نصب میشود و سایر آفتابگیرها دارای اکستنشنهایی هستند که به ماشین متصل میشوند تا جلوی نور خورشید را بگیرند.

تولید آفتابگیر خودرو 

آفتابگیر ماشین-کاربرد آفتابگیر خودرو معمولا  با ضخامت 3 میلیمتری تولید میشوند. جنس مرسوم این محصولات از شمعی و یا پلاستیک تهیه میشود. جنس شمعی معمولا  فروش بیشتری دارد و این نوع ازاین حیث محبوب تر است که باتوجه به جنس پایدار و همچنین مقاومی که دارد ،میتواند در مقابل انواع آب وهوا مقاومت خوبی از خود نشان دهد و نیز افراد میتوانند در سفرها و شرایط خطرناک و اضطراری برای محافظت از خود و یا خودرویشان استفاده کنند. لازم به ذکر است که جنس های پلاستیکی در مقایسه با جنس های شمعی، دارای استحکام کمتری هستند و ممکن است در مقابل آفتاب سریعتر فرسوده شوند.

رنگ و طرح آفتابگیر

یکی از نکات بسیار مهم در خرید آفتابگیر اتومبیل ها مسئله رنگ و طرح آفتابگیر است. انتخاب طرح و رنگ این محصول با شما بوده و یک موضوع کاملا  سلیقه های است. اما به صورت کلی بهتر است رنگهای روشن را انتخاب کنید؛ زیرا همانطور که میدانید رنگهای روشن گرمای خورشید را کمتر به خود جلب میکنند؛ به همین دلیل است که در تابستان افراد معمولا  از لباس های روشن استفاده میکنند؛ زیرا لباسهای تیره باعث جذب گرما میشوند.

یک نکته بسیار مهم در طرح آفتابگیر تبلیغاتی چاپ است. امروزه بر روی همه چیز میشود هر طرحی را چاپ کرد. از آنجا که آفتابگیر خودرو در معرض دید است، محل مناسبی برای تبلیغات شماست. میتوانید لوگو، برند و یا شعار مجموعه خود را به عنوان تبلیغات با تیراژ بالا روی آنها چاپ کنید.با قرار دادن لوگو و عکس دلخواه و مد نظرتان روی آفتابگیر از تبلیغاتی پر بازدید و بازدهی بالا استفاده نمایید.

 

افتابگیر ماشین کاربرد آفتابگیر خودرو در اتومبیل های مختلف
فروش عمده آفتابگیر ماشین-تولید آفتابگیر ماشین با کاور و چاپ

کاور حمل آفتابگیر

آفتابگیر ماشین بهتر است دارای کاور باشد؛ مخصوصا  کاورهای جمع شو که فضای زیادی اشغال میکنند. استفاده از آفتابگیرها معمولا  در تابستان است و در تمام ساعات روز احتیاجی به استفاده آنها نیست. در زمانهایی که قرار نیست از آن استفاده کنید و میخواهید آن را جمع کنید بهتر است دارای کاور باشد. بدین صورت جمعکردن و نگهداری از آن بسیار راحتتر میشود.از طرفی کاورها از کثیف شدن و یا پاره شدن آفتابگیر جلوگیری کرده و به نوعی از آن محافظت میکنند.

نصب و استفاد از آفتابگیر ماشین

به صورت کلی نصب و استفاده از این محصولات اصلا  سخت نیست و نیازی به آموزش ندارند. در واقع با دیدن خود محصول متوجه چگونگی نصب و استفاده از آن ها را میفهمید. بعضی از آفتابگیرها دارای قابلیت اتصال همیشگی روی شیشه هستند و بعضی دیگر را باید یا چسباند و یا با استفاده از فنرهای تعبیه شده در کنارههای محصول آنها را بر روی پنجرههای مورد نظرتان نصب کرد.

پیشنهاد ما به شما این است که از محصولات عادی  و ساده استفاده کنید. این محصولات نصب آسانی دارند؛ در غیر این صورت می توانید از همان فروشگاهی که این محصول را خریداری کردید بخواهید برایتان نصب کند. قابل به ذکر است که شما میتوانید جدا از همه راهها از یار همیشگی یعنی google برای آموزش نصب استفاده کنید.

بودجه کم برای آفتابگیر

از جمله مزایای مهم خرید هر محصول یا کالایی قیمت و پایین بودن قیمت و به صرفه بودن آن است.در سفارشات هدیه تبلیغاتی قیمت بسیار مهم است شما می تواننید آفتابگیر ماشین را با کمترین بودجه از لحاظ اقتصادی بودن سفارش دهید هر تعداد سفارش شما بیشتر باشد ما تخفیف های بالا تریی لحاظ میکنیم.

سخن آخر

شما میتوانید این دسته از محصولات یعنی آفتابگیر ماشین را با بهترین کیفیت و قیمت از ما خریداری کنید. برای دیدن محصولات ما و نحوه خرید میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید. از اینکه ما را انتخاب میکنید سپاس گذاریم.

 

 

امتیاز دهید post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *