چاپ آفتابگیر ماشین

چاپ آفتابگیر ماشین

چاپ یکی از مهم ترین قسمت های آفتابگیر ماشین به حساب می آید وقتی صحبت از چاپ به میان می آید باید اشاره کنیم هر چاپی میتواند کیفیت یک محصول را بالا ببرد.حالا از خودمان میپرسیم چاپ آفتابگیر  به چه شکل انجام میشود؟ که در این مقاله می خواهیم در مورد چاپ آفتابگیر ماشین با شما صحبت کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بالا برود، با ما همراه باشید.

چاپ آفتابگیر ماشین

چاپ آفتابگیر به ۴ صورت انجام میشود اول به صورت دستی که به آن چاپ سیلک میگویند این چاپ با بقیه روش ها فرق بسیاری دارد معنی سیلک یعنی چاپ پلاستیک  اسقامت بالای دارد و به هیچ عنوان پاک یا کم رنگ نمیشود حالا میخواهیم براتون مشخص کنیم چاپ سیلک روی آفتابگیر ماشین به چه شکله اولین قسمت از چاپ آفتابگیر خودرو باید طرح و پیرینت را به صورت یک فایل و یا فایل کورل ارسال و طرح مد نظر پیرینت گرفته شود.

مرحله بعد گرفتن شابلون روی میز شابلون گیر انجام میشود این میز با قرار گرفتن طرح مد نظرتان شابلون شما رو آماده میکندوقتی شابلون ها آماده شدند روی میز چاپ بسته میشوند

نوعی دیگر از چاپ آفتابگیرخودرو دیجیتال است این دستگاه با دستگاه با چاپ سیلک کاملا متفاوت است و بدون  شابلون انجام میشود این دستگاه مانند دستگاه پرینت رنگی عمل میکند و شما هر طرح دلخواه و مد نظر خود را میتوانید انجام دهید.یک نکته اینگه اول باید بعد از تولید آفتابگیر خودرو همه نکاتی که بالا گفتیم انجام می شود.

اجزای اصلی چاپ آفتابگیر چیست؟

رنگ مورد استفاده شده در چاپ آفتابگیر pvc هست این رنگ از نوع رنگهای مرغوب و با استحکام بالا در مقابل گرما و نور است همان طور که میدانید رنگهای بسیاری در بازار موجود است رنگ مورد نظر برای چاپ آفتابگیر باید چسبنده باشد و به هیچ عنوان پاک نشود پارچه آفتابگیر شیشه جلو از لایه های ریزی طوری که هوا در آن نفوذ نکند رنگ به صورت یک نواخت روی پارچه پخش و چاپ شود.

طول عمر چاپ آفتابگیر چقدر است.

استفاده طولانی مدت آفتابگیر ماشین در قسمت جلو شیشه آن هم مقابل نور خورشید مدت زمان ماندگاری را کم میکند بر همین اساس باید چاپ آن هم مقامت کافی داشته باشد تا رنگ و جلای خود را از دست ندهد.اگر چاپ با استفاده از دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک انجام شود مطمعنا ماندگاری بالاتری چاپ دارد چون در این روش تمام رنگ به صورت یکنواخت و لایه ای زخیم روی آفتابگیر شیشه جلو چاپ میشود.کاربر آفتابگیر ماشین بستگی به نوع ماشین هم دارد بعضی از خودروها دارای شیشه های کوچکتری هستند و فنر آفتابگیر در قالب شیشه خوب قرار نمیگیرد و همین اساس عمر آفتابگیر کم میشود.

چاپ آفتابگیر بر چه مبنایی قیمت گذاری میشود؟

هزینه چاپ بر مبنای تعداد رنگ و اندازه چاپ قیمت گذاری میشود مقدار رنگ استفاده شده در چاپ آفتابگیر بسیار در قیمت آفتابگیر تاثیر میگذارد هرچه مصرف رنگ کمتر باشد قیمت چاپ آفتابگیر هم کمتر میشود.

چرا باید کیفیت چاپ آفتابگیر خوب باشد.

اگر کیفیت چاپ آفتابگیر خوب اجرا نشود بعد از مدتی خاصیت ماندگاریش را از دست میدهد و پاک میشود.نصب آفتابگیر تبلیغاتی که چاپ خوبی داشته باشد به طور کلی میتواند بیشتر به بینندگان بیشتری خودش را نشان دهد و این باعث میشود تا مشتریان بیشتری جذب کنید.کیفیت چاپ آفتابگیر بسته به مرغوبیت رنگ که روی شابلون اجرا میشود حتما باید در هنگام چاپ آفتابگیر از رنگ درجه ۱ استفاده شود تا در هر شرایطی خاصیت و استقامت خودش را از دست ندهد.

فایده چاپ آفتابگیر خودرو ؟

از فایده های اصلی چاپ آفتابگیر تبلیغاتی میتوان به  تبلیغات روی آفتابگیر اشاره نمود هر عکس یا لوگوی دلخواه تان و مد نظرتان را میتوانید روی آفتابگیر ماشین چاپ و در دید عموم قرار دهید.وقتی که برند مد نظرتان روی آفتابگیر چاپ شود باعث میشود تا حرفه شغلیتان بیشتر شناخته تر بشین.

آیا کاور آفتابگیر قابلیت چاپ دارد؟

کاور مخصوص آفتابگیر که از پارچه سوزنی و یا شمعی تهیه شده از قابلیت کامل همه مدلهای چاپ از جمله چاپ سیلک میشود اشاره نمود.هنگام چاپ کاور پارچه مهم ترین بخش برای چاپ کاور آفتابگیر محصوب میشود براق بودن پارچه کاور به بهتر چاپ شدن کمک زیادی میکند و چاپ به درستی روی کاور پخش میشود.کاورهای شمعی آفتابگیر به نسبت کاورهای سوزنی بهتر چاپ میشود.پارچه شمعی براق و محکم است و چاپ سیلک کامل روی آن پخش میشود برای خرید آفتابگیر با کیفیت از کاورهای شمعی استفاده نمایید که از ماندگاری طولانی مدت بهره کامل ببرید.

نتیجه گیری 

پس به این نتیجه رسیدیم که چاپ آفتابگیر در روش ها و چاپ های مختلف انجام میشود و به سلیقه شما مشتریان گرامی بستگی دارد که چه نوع چاپ برای آفتابگیر انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:آفتابگیر چهارتیکه شیشه بغل چه کارایی دارد؟

چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد

امتیاز دهید post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *