آفتابگیر برای انواع ماشین

آفتابگیر برای انواع ماشین

قصد دارید با نمونه های مختلف آفتابگیر برای انواع ماشین آشنا شوید؟ می خواهید بدانید منظور از این محصولات چیست و در چه مواردی به کار برده می شود؟ این تجهیزات برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به فضای داخلی اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

آفتابگیر برای انواع ماشین جمله وسیله های کاربردی در زمینه های مختلف قابل استفاده میباشد وقتی حرف از آفتابگیر ماشین میشود همه به فکر فصل گرما و تابستان و سایبانی برای خودرو خود میباشند.

معرفی آفتابگیر برای انواع ماشین

آفتابگیر برای انواع ماشین شامل نمونه های مختلفی می باشد. معمولا این محصولات را به گونه ای تولید می کنند که برای همه خودرو ها قابل استفاده باشند. از این رو این تجهیزات تخصصی نبوده و همه اتومبیل ها می توانند از آن ها استفاده کنند. این محصول در حقیقت یک سپر محافظ در برابر نور خورشید می باشد. این تجهیزات شامل اجزاء و قسمت های مختلفی می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • پارچه آفتابگیر

اصلی ترین بخش در یک آفتابگیر می باشد که با استفاده از پلی اتیلن و پلی استر ساخته می شود. این بخش از آفتابگیر باید دوام بالایی داشته و در برابر پارگی و تابش نور خورشید مقاوم باشد.

  • قاب آفتابگیر

این بخش از آفتابگیر در حقیقت همان قسمتی است که پارچه در درون آن قرار داده می شود. معمولا برای ساخت این بخش از فلزات سبکی مانند آلومینیوم و یا فایبرگلاس استفاده می کنند. این نوع فلزات قابلیت شکل پذیری بالایی داشته و بسیار سبک وزن هستند. از این رو آفتابگیر ها به راحتی باز و بسته شده و قابل حمل می باشند.

  • ساکشن کاپ آفتابگیر

این بخش در حقیقت یک قطعه پلاستیکی و یا سیلیکونی است برای چسباندن آفتابگیر بر روی شیشه جلو مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه بسیار ارزان قیمت بوده و کاملا قابل تعویض است.

  • نوار پلاستیکی آفتابگیر خودرو

این نوار ها برای نگه داشتن آفتابگیر مورد استفاده قرار گرفته و از سر خوردن آن بر روی شیشه جلوگیری می کنند.

مزایای استفاده از آفتابگیر ماشین

حال که با نمونه های مختلف آفتابگیر برای انواع ماشین آشنا شدیم، خوب است بدانید که استفاده از این محصولات می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد. این محصول را می توان به عنوان یکی از تجهیزات بسیار مفید و مهم در خودرو معرفی کرد. با استفاده از این وسیله می توان از تابش مستقیم نور خورشید به فضای داخلی اتومبیل ها جلوگیری کرد. با این کار فضای داخلی کابین به خوبی خنک می شود. اگر در شرایطی مجبور باشید خودرو را در خیابان و یا پارکینگ های غیر مسقف پارک کنید، استفاده از این تجهیزات بهترین کار برای خنک نگه داشتن فضای داخلی کابین می باشد.

با استفاده از این محصول نه تنها دمای داخلی کابین پایین نگه داشته می شود بلکه می توانید از این طریق از آسیب به صندلی و تجهیزات داخلی خودرو نیز محافظت کنید. همان طور که می دانید در فضای داخلی این خودرو ها یکسری وسایل از قبیل صندلی، دنده، فرمان، آینه، داشبورد و … وجود دارد که همه این ها نسبت به تابش مستقیم نور خورشید حساس هستند. در اثر تابش مداوم نور ممکن است دچار پوسیدگی شده و یا تغییر رنگ بدهند. از این رو خوب است که برای محافظت و افزایش طول عمر آن ها از آفتابگیر استفاده شود.

مزایای استفاده از آفتابگیر ماشین
بررسی مزایای استفاده از آفتابگیر ماشین

راهنمای استفاده از آفتابگیر

برای استفاده از آفتابگیر برای انواع ماشین باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. اگر بخواهید این وسیله به خوبی از تابش نور خورشید به فضای داخلی خودرو جلوگیری کند، باید دارای مشخصات و ویژگی هایی باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • باید نمونه ای با ابعاد مناسب این محصولات را انتخاب کنید.
  • دقت داشته باشید که هر یک از شیشه ها به یک آفتابگیر مخصوص به خود نیاز دارد.
  • محصول انتخابی شما باید به راحتی باز و بسته شوند.
  • بهتر است که محصول مورد نظر شما یک کاور مناسب داشته باشد تا از این طریق بتوانید از آفتابگیر محافظت کنید.
  • به جنس پارچه به کار رفته در این محصول توجه کرده و نمونه هایی را استفاده کنید که با کیفیت بوده و طول عمر مناسبی دارند.

انواع آفتابگیر ماشین

آفتابگیر برای انواع ماشین را در نمونه های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند. مهم ترین و کاربردی ترین نمونه از این محصولات عبارتند از:

  • آفتابگیر شیشه جلو

این نمونه از آفتابگیر ها به خوبی شیشه جلویی خودرو را پوشش می دهد. این محصول را در رنگ های متنوع و بی نظیری تولید می کنند. برای ساخت این محصول از پارچه های ضد آب و ضد نور استفاده می شود.

  • آفتابگیر شیشه عقب

یکی دیگر از انواع آفتابگیر ها، نمونه هایی هستند که برای این شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع آفتابگیر ها به خوبی شیشه عقب را پوشش داده و از نفوذ آفتاب به فضای داخلی خودرو جلوگیری می کنند.

  • آفتابگیر شیشه بغل

این نمونه از آفتابگیر ها برای شیشه بغل خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید چهار عدد از این آفتابگیر ها را انتخاب کنید و بر روی چهار شیشه خودرو نصب کنید.

معرفی آفتابگیر ماشین

آفتابگیر میتواند پوشش و سایبانی داعم برای اتومبیل شما باشد این پوشش حتما باید از نوع محکم و قابلیت برگشت نور به طوری مه نور خورشید را منعکس کند از دیگر مزایای آفتابگیر محکم نشستن به قالب شیشه خودرو به طوری که هیچ و گرمایی از کنار شیشه رد نشود و کامل شیشه جلو ماشین را پوشش دهد.

در خرید محصولی مانند افتابگیر حتما به جنس فنر و کیفیت پارچه دقت فرمایید چون فنر و پارچه از اجزای مهم آفتابگیر شیشه جلو به حساب می آیند و در هنگام خرید دقت لازم فرمایید شما میتوانید این محصول جذاب و کاربردی را از شرکت ما با خیال راحت در هر تعدادی که لازم دارید تهیه فرمایید شرکت ما با توجه به استانداردهای داخلی و خارجی و ارسال به کشورهای خاورمیانه از کیفیت بالای برخوردار میباشد.آفتابگیر خودرو برای انواع ماشین

معرفی آفتابگیر ماشین
معرفی کامل آفتابگیر ماشین

آفتابگیر های تبلیغاتی چیست؟

این نمونه از آفتابگیر برای انواع ماشین آن هایی هستند که لوگو و یا آرم کسب و کار های مختلف بر روی آن ها درج می شود. این محصولات در حقیقت آفتابگیر های تبلیغاتی هستند. صاحبین مشاغل از این طریق کسب و کار خود را تبلیغ کرده و تلاش می کنند تا خود را به دیگران معرفی کنند.

با دادن این هدیه تبلیغاتی به افراد می توان نظر آن ها را به سمت کسب و کار خود جلب کرده و از این طریق در فروش محصولات و یا خدمات خود موفق تر ظاهر شد. از طرفی افرادی که در خیابان از کنار اتومبیل پارک شده ی شما می گذرند، با دیدن این آفتابگیر ها به سمت کسب و کار شما جذب می شوند. امروزه استفاده از این محصولات به یکی از روش های تبلیغاتی موثر تبدیل شده است.

آفتابگیر های تبلیغاتی چیست؟
آفتابگیر تبلیغاتی چیست؟
کلام آخر برای آفتابگیر برای انواع ماشین

آفتابگیر برای انواع ماشین شامل نمونه های مختلفی می باشد. برخی از آن ها مخصوص شیشه جلو، عقب و بعضی دیگر از آن ها برای شیشه های بغل مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات را با استفاده از متریال های ضد آب و ضد نور تولید می کنند تا طول عمر بالایی داشته و بتوانند به خوبی از ورود نور به فضای داخلی خودرو ها جلوگیری کنند.

سوالات متداول برای آفتابگیر برای انواع ماشین

آفتابگیر های ماشین را بیش تر در چه رنگ هایی تولید می کنند؟

این محصولات را بیش تر در رنگ های روشن مانند سفید و نقره ای تولید کرده و به بازار می فرستند.

آيا این آفتابگیر ها برای انواع خودرو های داخلی و خارجی قابل استفاده هستند؟

بله، شما برای انواع خودرو های داخلی و خارجی می توانید از این محصولات استفاده کنید.

آفتابگیر های شیشه عقب چگونه هستند؟

این نوع آفتابگیر ها یک تکه بوده و به خوبی کل شیشه عقب خودرو ها را پوشش می دهند.

4/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =