آفتابگیر شیشه جلو

آفتابگیر شیشه جلو

آفتابگیر شیشه جلو

یکی از محصولات مهم و کاربردی برای خودرو،در فصول گرم سال، آفتابگیر شیشه جلو می باشد.

کاربرد آفتابگیر ماشین  چیست وقتی ماشینتان را چند ساعت در خیابان پارک می کنید و نور خورشید زمان زیادی به طور مستقیم به ماشین شما می تابد، با گذشت زمان آسیب­ های زیادی به خودرو شما  وارد می شود و بعد از سوار شدن مجدد گرمای کلافه کننده­ای را داخل خودرو حس می کنید. اینجاست که خرید آفتابگیر خودرو و استفاده از آن اهمیت خود را نشان میدهد و حفاظت از ماشین شما و همچنین تنظیم دمای داخل آن را به عهده می گیرد.

تولید آفتابگیر خودرو در انواع مدل­ های مختلف صورت می گیرد. آفتابگیر شیشه جلو خودرو با شیشه عقب وحتی پنجره ­ها تفاوت دارد و برای هرکدام آفتابگیر مجزا تولید میشود.

آفتابگیر خودرو چیست؟

آفتابگیر خودرو محصولی کاربردی است که بر روی شیشه­ های عقب و جلوی خودرو و همچنین پنجره­ ها نصب می گردد و از ورود نور خورشید به داخل ماشین ممانعت می کند. جنس پارچه آفتابگیرها علاوه­بر این که ضد نور هستند، ضد آب نیز می باشند

و برای کم کردن حرارت و دمای محیط داخل ماشین تاثیر به ­سزایی دارند. نور خورشید علاوه بر فوایدی که دارد، دارای مضراتی نیز می باشد. اشعه ­ی ماوراءبنفش که در نور خورشید وجود دارد، نه تنها به قطعات خودرو آسیب میزند بلکه مشکلات پوستی نیز برای افراد به ­وجود می­ آورد. برای جلوگیری از عوارض ناشی از آفتاب، استفاده از یک آفتابگیر مناسب بسیار موثر است.

مزایای آفتابگیر شیشه جلو ماشین-کاربرد آفتابگیر خودرو

1-حفاظت از قطعات خودرواعم از روکش فرمان، داشبورد و… در برابر پرتوهای خورشید و اشعه UV.

2-استفاده از سایبان شیشه جلو به عنوان بیلبورد تبلیغاتی، به این معنا که شما می توانید بدون پرداخت هزینه­ های زیاد برای تبلیغات، با استفاده از آفتابگیر خودرویتان در همه جای شهر تبلیغات کسب­ وکار خود را نمایید)

3-کنترل و تنظیم حرارت و دمای داخل ماشین. وقتی بعد از یک توقف کوتاه، ماشین در خیابان و زیر آفتاب می ماند، بعد از سوار شدن مجدد متوجه گرمای آزار دهنده و

حرارت بالای ماشین می شوید. استفاده از سایبان خودرو موجب میشود دمای داخل خودرو نامطلوب نگردد.

4-کمک به قطعات ماشین برای داشتن عملکردی بهتر و جلوگیری از به­ وجود آمدن اختلال در آنها.

5-بسیار کم­ جا می باشد و در صورتی که به آن نیاز ندارید می توانید آن را تا کرده و در داشبورد نگهداری کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی

تا اینجا از ضرورت داشتن آفتابگیر خودرو و اهمیت و کاربرد آن به شما گفتیم. همانطور که در بالا اشاره کردیم این محصول علاوه­ بر کاربرد محافظت که دارد یک کاربرد فوق ­العاده جذاب و موثر دیگری نیز دارد که آن هم داشتن جنبه­ تبلیغاتی می باشد. یکی از راه­های بسیار کاربردی برای تبلیغات کسب­و کار شما همین آفتابگیرهای خودرو است که شما می توانید با صرف هزینه­ خیلی کم برند یا لوگوی کار خود را روی آنها چاپ کرده و در معرض دید هزاران نفر قرار دهید. استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی، یک تیر و دو نشان است؛ یعنی با وجود آن، هم ماشین خود را در برابر گرما محافظت می نمایید و هم به صورت کاملا رایگان برند کسب و کار خودتان را در هر جا که هستید به نمایش می گذارید و تبلیغات گسترده­ای خواهید داشت.جالب است بدانید که یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین هدایای تبلیغاتی همین آفتابگیرهای خودرو هستند زیرا علاوه ­بر هزینه­ کمی که نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند یک تبلیغات  گسترده و بزرگ و همگانی به حساب می آیند و همچنین یک وسیله­ کاربردی برای صاحبان خودرو می باشد. با این کار برند شما نه تنها شناخته میشود بلکه در ذهن مخاطبان باقی می ماند. ارزان و به صرفه  بودن این نوع تبلیغات باعث میشود شما بتوانید تعداد بیشتری از آنها را عرضه کنید و درآمد خیلی زیادی از آن کسب نمایید.

جنس آفتابگیر شیشه جلو

به طور کلی آفتابگیرها در دو جنس پلاستیکی و شمعی تولید می گردند. اگر به دنبال آفتابگیری می باشید که در هر شرایط آب وهوایی مقاوم بوده و استحکام زیادی داشته باشد و همچنین در مقابل تابش خورشید خیلی زود پوسیده و بلااستفاده نگردد، پیشنهاد ما به شما خرید آفتابگیر خودرو از جنس شمعی می باشد. آفتابگیرهایی با جنس شمعی محبوبیت بیشتری نسبت به آفتابگیرهای پلاستیکی دارند و پرفروش ­تر می باشند. برای خرید آفتابگیر شیشه جلوباکیفیت و با ماندگاری بالا دقت کنید که فنر به کار رفته در دور آن نرم بوده و از انعطاف پذیری خوبی برخودار باشد تا بتوان آن را به راحتی تا کرد و دست و پا گیر نشود. شکل و رنگ آفتابگیر کاملا سلیقه ه­ای می باشد و هرکس بنا به سلیقه خود آن را انتخاب میکند اما توصیه­ ما این است که از رنگ­های روشن نظیر سفید، قرمز و… استفاده نمایید زیرا این رنگ­ها نور را کمتر جذب می کنند و کمتر بازتاب می دهند. در هنگام خرید به این نکاتی که گفتیم توجه نمایید تا آفتابگیر درجه یک و ماندگاری را تهیه کنید و بتوانید تبلیغ کارتان را درمعرض دید افراد زیادی قرار دهید.

آفتابگیر شیشه جلو
آفتابگیر شیشه جلو

تولید آفتابگیر شیشه جلو

در مجموعه­  تولیدی بزرگ ما، تولید آفتابگیر خودرو به صورت انبوه و مکانیزه، به وسیله­ دستگاه ­های به روز دنیا انجام می شود و ما برای تمامی ماشین­ های خارجی و داخلی به صورت عمده آفتابگیر تولید می نماییم. حرارت زیاد ناشی از آفتاب و اشعه ماوراءبنفش نور خورشید باعث به وجود آمدن آسیب­ های زیادی برای قطعات ماشین شما می شود در نتیجه تهیه یک آفتابگیر با کیفیت و ارزان قیمت می تواند جلوی هزینه­ های زیاد ناشی از این صدمات را بگیرد. مجموعه ما یکی از بزرگترین تولید کننده ­­های آفتابگیر خودرو می باشد که مدل­های مختلف و متنوع با بهترین پارچه­ های ضخیم و محکم را میتوانید از این مجموعه تهیه نمایید.

خرید آفتابگیر

تا به این جا بسیاری از ویژگی­ های مهم و کاربردهای آفتابگیر شیشه جلو خودرورا برای شما شرح دادیم. اگر تا الان برای خودروی خود آفتابگیر مناسبی تهیه نکرده­اید و به دنبال یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب هستید؛ مجموعه ما در خدمت شما می باشد. خرید آفتابگیر خودرو خود را از یک تولیدی موفق و با سابقه درخشان در زمینه ­ی تولید آفتابگیرو با خیالی راحت و آسوده انجام دهید. قیمت تولیدی ما بسیار مقرون­ به­ صرفه تر از فروشگاه­ ها و تولیدی ­های دیگر میباشد و همچنین کیفیت درجه یک  و مواد مصرفی فوق­ العاده عالی تولیدی ما باعث جلب رضایت مشتریان عزیزمان گردیده است. شرکت تولیدی ما جهت پیشرفت کسب­وکار شما و تبلیغ گسترده برای مجموعه شما، لوگوی اختصاصی و یا برندتان را روی آفتابگیر خودرویتان چاپ می نماید و اگر به دنبال تهیه­ یک هدیه تبلیغاتی با بازدهی بالا و قیمت مناسب هستید تولیدی ما آماده­ خدمت رسانی به شما می باشد. پس با اطمینان خاطر خریدی لذت­ بخش را از مجموعه­ ما تجربه کنید.

 

 

امتیاز دهید post

2 comments

  1. […] سرعت بیشتری صورت می‌ گیرد. فنر بکار گرفته شده در داخل آفتابگیر شیشه جلو نیاز است که از انعطاف‌پذیری بسیار بالا و لطافت خوبی […]

    1. tolidaftabgir

      درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *