مزایای استفاده آفتابگیر

مزایای استفاده آفتابگیر

مزایای استفاده آفتابگیر

دنیای خودرو در کنار تنوع خودرو‌ها، از طیف گسترده لوازم و ابزار جانبی برخوردار است. کمربند ایمنی اسپرت رنگی، قاب روی فرمان، دور فرمان، بالشتک نشیمن خودرو، کنسول، کاور سردنده، قاب دوردنده و… از انواع لوازم لوکس و تزیینی خودرو هستند. بعضی از آن‌ها همچون قاب کیلومتر خودرو و دستگیره درب داشبورد دارای جنبه ظاهری هستند و به خودرو نمایی ویژه می‌بخشند اما برخی دیگر همچون روکش صندلی و سایبان در نگهداری از لوازم خودرو کاربرد دارند.

آفتابگیر خودرو
قیمت آفتابگیر ماشین نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی بسیار پایین عرضه میشود که این مزایای اصلی می توان شمرد.سایبان یا همان آفتابگیر از لوازم جانبی خودرو محسوب می‌شوند. این ابزار وظیفه حفاظت از خودرو را برعهده دارد و مانع از تابش نور مستقیم خورشید بر روی داشبورد و دیگر بخش‌های خودرو می‌گردد.مزایای استفاده آفتابگیر خودرو به عنوان مانعی در برابر تابش نور خورشید به صورت مستقیم بر چشم راننده استفاده می‌شود و از این رو این ابزار موجب کاهش تصادفات به علت عدم دید کافی می‌گردد. استفاده از آفتابگیر خودرو موجب افزایش عمر ماشین شده و مانع از داغ شدن بیش ­ازحد محیط داخلی و در نتیجه بالا رفتن دمای خودرو می‌گردد.
مزایای استفاده آفتابگیر ماشین به طور دائم بر روی پنجره خودروی شما نصب می‌شوند، در حالی که برخی دیگر را می‌توانید از طریق فنر‌های مصرف شده در دیواره‌های محصول بر روی شیشه  تعبیه نمائید یا حتی مدل‌های دیگری هستند که قابلیت چسباندن دارند.
جنس شمعی به دلیل دوام و پایداری زیاد در برابر تنوع آب­ و هوایی از حسن شهرت بسیاری بالایی برخورد اشخاص می‌توانند آن را در مسافرت‌ها و مواقع اضطراری با شرایط آب و هوایی گوناگون جهت نگهداری از خودروی خود به کار گیرند.

پارچه آفتابگیر‌های اسپاند دارای مقاومت پایین‌تری نسبت به آفتابگیر‌های شمعی هستند و فرسودگی آن‌ها به هنگام قرارگرفتن در مقابل نور خورشید با سرعت بیشتری صورت می‌ گیرد.
فنر بکار گرفته شده در داخل آفتابگیر شیشه جلو نیاز است که از انعطاف‌پذیری بسیار بالا و لطافت خوبی برخوردار باشد تا کاربر را در هنگام نصب به ­ویژه در شیشه‌های پشت و مقابل به دردسر دچار نسازد.
بعضی از سایبان‌ها دارای کاور‌های مخصوصی هستند که به هنگام عدم استفاده، می‌توان آنرا در کیسه یا کاور تهیه شده قرار داد و به این ترتیب از کثیفی یا پارگی آن ممانعت به عمل آورد.

مزایای استفاده آفتابگیر-خرید آفتابگیر تبلیغاتیی
مزایای استفاده آفتابگیر ماشین خرید آفتابگیر تبلیغاتی

تولید آفتابگیر خودرو
طراحی و تولید آفتابگیر‌های خودرو معمولاً در ابعاد و اندازه‌های استاندارد صورت می‌گیرد. آفتابگیر‌ها در سبک‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و توزیع می‌شوند، از جنس پلی ­استر یا پلاستیک و شمعی می‌باشند و وزن کمی دارند. کاربرد کش و گیره در بعضی از آفتابگیر‌ها موجب تسهیل جمع‌آوری آن‌ها شده و همچنین فضای بسیار پایینی از خودرو را اشغال می­نماید و امکان قرارگیری در صندوق عقب یا داشبورد را فراهم می‌سازد.

خرید آفتابگیر ماشین

خرید آفتابگیر خودرو و تهیه آن به دلیل بهره‌مندی از قیمتی مناسب کار چندان دشواری نیست. به همین دلیل از رایج‌ترین و متداول‌ترین لوازم جانبی خودرو در فصول گرم سال به ویژه فصل تابستان می‌باشد. با این که شما تصمیم ­گیرنده نهایی در امر خرید کالا می‌باشید اما پیشنهاد و توصیه ما به شما، خرید و استفاده از رنگ‌های روشن می‌باشد به این علت که رنگ‌های روشن از جذب گرما تا حدود زیادی جلوگیری می‌کنند.

آفتابگیر خودرو در خودرو‌های دنا، سمند، پراید، تندر ۹۰، انواع پژو و… می‌توان بکار گرفته شود.
آفتابگیر عینکی شیشه جلو از تابش آفتاب بر روی قسمت جلوی خودرو مانند داشبورد، فرمان، صندلی و روکش‌ آن‌ها و همچنین پوسیدگی و داغ شدن لوازم خودرو جلوگیری می‌نماید.
آفتابگیر رولی را هم می‌توان به عنوان نوع دیگری از سایبان‌های متداول و کاربردی معرفی نمود که نصب آن بر روی شیشه عقب صورت می ‌پذیرد. آفتابگیر‌های رولی را در خودرو‌های در حال حرکت نیز می‌توان استفاده نمود.
این نوع آفتابگیر از قابلیت نصب بر روی انواع خودرو‌ها در شیشه عقب، جلو و بغل برخوردار است و طلق آن از جنس PVC دودی تولید می‌گردد.
استفاده از سایبان‌های رولی مانع از تابش نورآفتاب به طور مستقیم بر روی سر و گردن راننده و سرنشینان خودرو می‌شود.
طریقه نصب این نوع آفتابگیر‌ها بسیار راحت است چرا که کاربرد پایه‌های مکشی فرآیند نصب آنرا تسهیل نموده است.

مدت ماندگاری یا طول عمر آفتابگیر ماشین چقدر است؟

در اینجا میخواهیم ببینیم آفتابگیر یا سایبان خودرو چقدر طول عمر دارد.شرایط آب و هوای در طول عمر این محصول بستگی دارد مثلا آفتاب جنوب ایران را در نظر بگیرید در گرمای 50 درجه بالای صفر هر نوع پارچه ای را ضعیف و در نهایت از بین میبرد ولی پارچه سایبان در این نوع گرما 2 سال راحت ماندگار می باشد.در جاهای سرد هم بالای 4 سال میتواند دوام بیاورد.

آفتابگیر تبلیغاتی
در دنیای امروزی چاپ تبلیغات بر روی آفتابگیر خودرو به امری متداول تبدیل شده است از این رو شما می‌توانید با پرداخت هزینه پایین محصول یا شغل خود را تبلیغ نمائید.مزایای استفاده آفتابگیر تبلیغاتی به علت جلب توجه دیگران، زمینه مناسبی را جهت تبلیغات فراهم می‌ آورند. علاوه ­بر این خودرو‌های فاقد پارکینگ نیز در ایجاد موقعیت عالی تبلیغ برای این نوع آفتابگیر‌ها نقش مؤثری را ایفا می‌کنند. کاربرد آفتابگیر‌های تبلیغاتی در شیشه‌های جلو، پشت و کناری خودرو می‌باشند. چاپ روی آفتابگیر‌ تبلیغاتی، چاپ سیلک است.
از آنجا که در هر برنامه تبلیغاتی بحث پایین بودن قیمت و صرفه‌جویی در هزینه هدیه تبلیغاتی مطرح می‌شود و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، شما می‌توانید جنس پلاستیکی که دارای قیمتی پایین به نسبت سایر اجناس می‌باشد را انتخاب نمائید یا می‌توانید در تبلیغ خود از آفتابگیر‌های دوتکه که نسبت به آفتابگیر‌های یک تکه از قیمت کمتری برخوردارند استفاده نمائید.
اما این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که با مقاومت بالای آفتابگیر شما، فرآیند فرسودگی آن به کندی صورت می‌گیرد و در نتیجه زمان ازبین رفتن چاپ تبلیغاتی را به تأخیر می اندازد و مدت زمان استفاده از آن نزد مصرف‌کننده طولانی‌تر می‌ گردد.
از این سو ما به شما توصیه خرید آفتابگیر خودرو جنس شمعی را پیشنهاد می‌دهیم که از پایداری و مقاومت بالایی برخوردار بوده و در نتیجه دیرتر خراب می‌شود.
شما با سفارش چاپ آفتابگیر تبلیغاتی در مراکز معتبر با توجه به رزومه کاری آن‌ها، امکان دارد که در ابتدای امر هزینه تبلیغی بیشتری را متحمل شوید اما در نظر داشته باشید که چاپ تبلیغات بر روی آفتابگیر، یک روش تبلیغی بسیار طولانی و درازمدت است و شما با گذراندن مدت زمان زیادی از زمان چاپ، هنوز هم اطمینان دارید که محصول یا خدمات شما در حال تبلیغ و جذب مخاطب و خریدار می‌باشد.
شما می‌توانید با خرید آفتابگیر خودرو به صورت آنلاین علاوه­ بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها به مقایسه قیمت‌ها و کالا‌ها بپردازید، خریدتان را درب منزل دریافت نمائید و از خریدی راحت و بدون دغدغه لذت ببرید.حتما این محصول را سفارش دهید و از مزایای بالای آن استفاده نمایید سایبان شیشه جلوی ماشین پر فروش ترین محصول تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *