منظور از آفتاب گیر تبلیغاتی چیست؟

منظور از آفتاب گیر تبلیغاتی چیست؟

منظور از آفتاب گیر تبلیغاتی، یک محصول کاربردی با جنبه تبلیغاتی می باشد. این نوع آفتاب گیر نه تنها مانع تابش مستقیم نور خورشید به داخل ماشین می شود بلکه به خنک نگه داشتن ماشین نیز کمک می کند. همچنین از آفتاب گیر تبلیغاتی به عنوان یک بیلبورد متحرک نیز استفاده می شود.

آفتاب گیر تبلیغاتی در مقایسه با دیگر محصولات تبلیغاتی، صرفه اقتصادی بیشتری دارد و با افزایش روز به روز تعداد ماشین ها و فضای گسترده پارک آنها در کنار خیابان یا پارکینگ ها، تبلیغات بر روی آفتاب گیر بهترین راه برای معرفی انواع برند ها است.

ما در این مقاله می خواهیم بررسی کنسم که منظور از آفتاب گیر تبلیغاتی چیست؟ و چرا باید از آفتابگیر تبلیغاتی استفاده کرد، با ما همراه باشید.

مزیت های آفتاب گیر تبلیغاتی

منظور از مزیت های آفتاب گیر تبلیغاتی، بازاریابی انواع برند ها و محصولات به شیوه ای کاربردی و آسان است‌. با توجه به نوع آب و هوای کشور ایران و تعداد زیاد انواع خودرو در خیابان ها، به طبع استفاده از آفتاب گیر برای خودرو ها افزایش می باید. بسیاری از برند ها از این فرصت استفاده می کنند و با شیوه ای راحت و بازدهی بالا تبلیغات خود را بر روی این آفتاب گیر ها چاپ می کنند و به صورت هدیه به صاحبان خودرو ها می دهند.

به این صورت، صاحبان مشاغل که اغلب نیز در حوزه خدمات خودرو یعنی مکانیکی، نمایندگی های فروش و خرید اتومبیل، فروشگاه های قطعات ماشین و کارواش فعالیت دارند و مطمئن هستند که مخاطبان آنها حتما دارای خودرو می باشند، با هزینه ای بسیار کم تبلیغات خود را برای گروه هدفشان انجام می دهند.

از دیگر مزیت های آفتاب گیر تبلیغاتی این است که همانند یک بیلبورد تبلیغاتی سیار عمل می کنند و صاحبان کسب و کار لازم نیست پول های هنگفتی بابت تبلیغات پرداخت کنند. ضمن این که این هدیه تبلیغاتی جنبه کاربردی دارد و مخاطبان می توانند تا مدت های طولانی از این محصول استفاده کنند.

همچنین از جمله مزیت های دیگر آفتاب گیر های تبلیغاتی این است که صاحبان مشاغل می توانند بر اساس سلیقه و متناسب با حوزه کاری شان شکل و رنک آفتاب گیر تبلیغاتی را انتخاب کنند و لوگوی خود را بر روی آن چاپ کنند.

مزیت های آفتاب گیر تبلیغاتی
مزیت آفتاب گیر تبلیغاتی

جنس آفتاب گیر تبلیغاتی

منظور از جنس آفتاب گیر تبلیغاتی نوع پارچه ای است که در تولید آن به کار می رود. به طور معمول در تهیه ی آفتاب گیر های تبلیغاتی از پارچه هایی با جنس شمعی استفاده می شود. زیرا این نوع پارچه دارای قابلیت انعکاس نور بالایی است و نور را بسیار کمتر از دیگر انواع پارچه جذب می کند. این ویژگی منحصر به فرد پارچه شمعی باعث می شود تا دمای خودرو شما بالا نرود و از وسایل داخلی ماشین محافظت می کند.

همچنین پارچه های شمعی قابل شست و شو هستند و به راحتی تمیز می شوند‌. به علاوه این نوع پارچه در طرح و رنگ بندی های متنوع و مورد تایید مخاطب تولید می شود. اما به طور معمول رنگ های آبی کاربنی، نقره ای، مشکی، قرمز، نارنجی و سورمه ای پرطرفدار تر هستند زیرا بیشتر نور را بازتاب می کنند و مانع جذب آن می شوند.

منظور از چاپ بر روی آفتاب گیر تبلیغاتی چیست؟

منظور از چاپ بر روی آفتاب گیر تبلیغاتی، چاپ انواع لوگو، نام تجاری و یا شعار تبلیغاتی بر روی آفتاب گیر ها است. بیشتر از نوع چاپ سیلک اسکرین بر روی آفتاب گیر های تبلیغاتی استفاده می شود. انتخاب رنگ آفتاب گیر ها معمولا به این صورت است که یک طرف آن نقره ای و طرف دیگر مطابق با سلیقه مشتری طراحی می شود.

گفتنی که چاپ تبلیغات بر روی قسمت نقره ای آفتاب گیر انجام می شود. اما این امکان وجود دارد که بر روی قسمت رنگی نیز طبق سلیقه مشتری چاپ انجام شود. به طور معمول برند ها و لوگوهای چاپ شده بر روی آفتاب گیر های تبلیغاتی از فاصله ده متری قابل رویت هستند.

به علاوه بهتر است از چاپ کردن اطلاعات زیاد با فونت ریز بر روی افتاب گیر خود داری کنید و سعی کنید تیلیغات شما به صورت چاپ نام برند و لوگو و همچنین راه های ارتباطی باشد.

منظور از چاپ بر روی آفتاب گیر تبلیغاتی چیست؟
منظور از چاپ آفتاب گیر تبلیغاتی چیست؟

انواع آفتاب گیر تبلیغاتی

منظور از انواع آفتاب گیر تبلیغاتی، آفتابگیر هایی است که بر اساس نوع و مدل خودرو، محل نصب آفتاب گیر و بر اساس طرح خود آفتاب گیر اعم از مربعی، رولی و عینکی دسته بندی می شوند.

  • آفتابگیر تبلیغاتی بر اساس مدل و ابعاد خودرو

این نوع آفتابگیر بر اساس مدل ماشین و ابعاد پنجره و شیشه های آن تولید می شوند. اندازه آفتاب گیر های تبلیغاتی باید متناسب با اندازه شیشه ها باشد و به طور کامل آن ها را بپوشاند.

  • آفتاب گیر تبلیغاتی بر اساس محل نصب

افتاب گیر های تبلیغاتی بر روی شیشه های عقب، جلو و شیشه های بغل قرار می گیرند. این شیشه ها از نظر ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل آفتاب گیر های تبلیغاتی باید متناسب با ابعاد این شیشه ها و محل نصبشان تولید شوند.

  • آفتاب گیر تبلیغاتی بر اساس نوع طرح

آفتابگیر های تبلیغاتی بر اساس طرح های مختلفی مانند طرح عینکی، رولی و مربعی بر اساس همه مدل های خودرو تولید می شوند.

انواع آفتاب گیر تبلیغاتی
معرفی انواع آفتاب گیر تبلیغاتی
سخن پایانی در مورد آفتاب گیر تبلیغاتی

از آفتاب گیر های تبلیغاتی همچنین برای آینه بغل ها با جنس متفاوت استفاده می کنند. چاپ برند های تبلیغاتی این آفتاب گیر ها با روش های مختلفی انجام می شود. یکی از این روش ها چاپ دیجیتالی است که در این روش محدودیت رنگ و طرح وجود ندارد و شما می توانید هر مدل و هر رنگی که دوست دارید مطابق با سلیقه خود بر روی آفتاب گیر ها چاپ کنید.

سوالات متداول در مورد آفتاب گیر تبلیغاتی

1.آیا آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو به راحتی نصب می شوند؟

بله، نصب آفتاب گیر تبلیغاتی خودرو بسیار آسان است. آنها معمولا با مکنده یا قلاب هایی عرضه می شوند که می توان آنها را به شیشه ماشین وصل کرد و در صورت عدم استفاده به راحتی می توان آنها را جمع کرد.

2. آیا می توانم طرح خود را روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارشی کنم؟

بله، بسیاری از شرکت‌هایی که آفتاب ‌گیر تبلیغاتی خودرو می ‌فروشند، گزینه‌ های سفارشی ‌سازی را برای کسب ‌وکارها ارائه می دهند.

3.آیا آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو بادوام هستند؟

اکثر آفتاب گیرهای تبلیغاتی خودرو از مواد با کیفیت ساخته شده اند که دوام و ماندگاری بالایی دارند.

3.5/5 - (2 امتیاز)

2 comments

  1. سلام
    آفتاب گیر تبلیغاتی واقعا برای تبلیغات عالیه و من خیلی نتیجه گرفتم

    1. ادمین آفتابگیر

      سلام بله آفتابگیر تبلیغاتی روش عالی برای تبلیغ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *