مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات

مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات

امروزه از محصولات گوناگونی به‌عنوان ابزارهای تبلیغات استفاده می‌شود.آفتابگیر نیز از جمله مواردی به شمار می‌آيد که در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند.مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات واقعاً قابل توجه است؛ به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد افزایش میزان محبوبیت این محصول بی‌نظیر بوده‌ایم.

آفتابگیرها ارزان‌ قیمت هستند و به‌ سرعت می‌توان تعداد بالایی از آن‌ها را سفارش داد. همین دو مزیت آن‌ها را به یک انتخاب عالی برای تبلیغات کالاها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و هر نوع کسب‌و‌کار دیگری تبدیل کرده است. کاربردی بودن آفتابگیر ماشین موجب شده است تا کاربران همواره از آن‌ها استفاده کنند و در نتیجه، همیشه موضوع مدنظر شما به‌وسیلۀ چنین کالاهای خاصی تبلیغ شود. با ما در ادامۀ متن همراه باشید تا با این مبحث مهم بیشتر آشنا شویم.

مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات
بهترین وسیله تبلغاتی آفتابگیر ماشین

امکان چاپ لوگوی برند شما

نخستین موردی که منجر به افزایش تأثیر تبلیغاتی آفتابگیرها می‌شود، امکان چاپ انواع لوگو و متن بر روی پوشش بیرونی آن‌ها است. احتمالاً با این موضوع آشنا هستید که در عرصۀ تبلیغات، نمایش دادن هویت بصری از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. هویت بصری هر کسب‌و‌کار نیز شامل لوگو و همچنین عنوان یا نام می‌شود. با توجه به تاثیر آفتابگیر در تبلیغات می‌توان دریافت که چرا امروزه میزان سفارش این محصولات روزبه‌روز در حال افزایش است.

با چاپ کردن هر دوی این موارد بر روی چاپ آفتابگیر تبلیغاتی می‌توانید به بهترین شکل ممکن هویت بصری خود را به نمایش بگذارید. در واقع همان‌طور که یک بیلبورد تبلیغاتی به شما اجازۀ انجام این کار را می‌دهد، آفتابگیرها نیز ابزاری عالی برای چنین اموری به شمار می‌روند. لوگو و متنی که بر روی آفتابگیر مدنظر شما قرار می‌گیرد با بهره‌گیری از برترین دستگاه‌های روز جهان چاپ می‌شود و به همین دلیل حتی با گذشت زمان نیز مخدوش نخواهد شد.

امکان ارائه به عنوان هدیه

همۀ ما هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست داریم. حال تصور کنید که هدیۀ‌ مدنظر شما کاربرد تبلیغاتی نیز داشته باشد. با توجه به چنین استراتژی خاصی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. از یک سو روند تبلیغات کسب‌و‌کار خود را دنبال کرده‌اید و از سوی دیگر احترام متقابل مشتریان خود را با ارائۀ یک هدیۀ جذاب به دست می‌آورید.

ترکیب این موارد در کنار هم منجر می‌شود که برند شما به‌عنوان یک برند معتبر شناخته شود. ارائۀ یک آفتابگیر به‌ عنوان هدیه جانبی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما می‌توان با اطمینان بیان کرد که این امر یکی از بهترین تکنیک‌های تبلیغاتی مدرن است که اکثر شرکت‌های بزرگ نیز از آن بهره می‌برند.

آفتابگیر تبلیغاتی وسیله ای پر کاربرد
آفتابگیرهای تبلیغاتی دوام بسیار بالایی دارند.

 

امکان دستیابی به طیف عظیمی از مشتریان جدید

تاثیر آفتابگیر ماشین در تبلیغات بسیار گسترده است. دلیل این امر نیز به موارد استفاده بسیار زیاد از چنین محصولاتی ارتباط دارد. برخی از ابزارهای تبلیغاتی از جمله بیلبوردها، پوسترها و… تنها در بخش مشخصی از شهر قابل مشاهده هستند.این امر امکان دسترسی به طیف جدیدی از مشتریان را به‌شدت کاهش می‌دهد؛ زیرا طبیعتاً بخشی از مردم به‌دلیل فاصلۀ محل کار یا زندگی خود هیچ‌گاه بیلبورد یا پوستر مدنظر شما را مشاهده نخواهند کرد.

این در حالی است که با پخش کردن آفتابگیرهای تبلیغاتی در بین کاربران گوناگون، می‌توانید تبلیغاتی به وسعت یک شهر داشته باشید. هر زمان که این آفتابگیرها مورد استفاده قرار می‌گیرند نام برند و لوگوی شما نمایش داده می‌شود و مشتریان جدیدی با آن آشنا خواهند شد. این موضوع وقتی اهمیت پیدا می‌کند که قصد داشته باشیم در یک فضای بسیار بزرگ، تبلیغاتی مؤثر و قابل‌قبول را انجام دهیم.

یک محصول کاربردی و در عین حال تبلیغاتی

بیشتر بخوانید:کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی

به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان از تأثیر آفتابگیر ماشین در تبلیغات چشم‌پوشی کرد. کاربردی بودن آفتابگیر را می‌توان به مواردی همچون جلوگیری از ورود نور خورشید به درون اتومبیل، محافظت از قطعات الکترونیکی موجود در درون کابین، مراقبت از پوست شما در برابر اشعه‌های یو – وی خورشید و خنک نگه داشتن خودرو ربط داد.

در واقع مزایای مربوط به این محصول آن‌قدر زیاد است که می‌توانید مطمئن باشید همۀ کاربران شما به‌وفور از آن استفاده خواهند کرد. حتی اگر هدف آن‌ها تنها محافظت از خودروی‌شان باشد، باز هم در حال تبلیغ کردن لوگو و نام برند شما هستند، آن هم بدون اینکه نیازی به عقد قرارداد با آن‌ها داشته باشید. به‌راستی باید اعتراف کرد که آفتابگیرهای تبلیغاتی راهکاری ساده و درعین‌حال جذاب در حوزۀ تبلیغات به‌شمار می‌آيند.

 

قیمت این نوع آفتابگیرها چقدر است؟

همان‌ طور که گفته شد مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات بسیار وسیع و غیرقابل‌ چشم‌ پوشی است، اما شاید بپرسید که هزینۀ به‌ کارگیری این محصولات و سفارش آن‌ها چقدر است؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم که قیمت آفتابگیرهای تبلیغاتی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و به همین جهت نمی‌توان تنها یک قیمت مشخص را برای آن‌ها بیان کرد.

از جمله عوامل مؤثر بر روی هزینۀ مربوط به این محصولات باید به نوع آفتابگیر و همچنین ابعاد آن اشاره کنیم. آفتابگیر‌های تبلیغاتی در مدل‌های مختلفی همچون آفتابگیر رو دری، آفتابگیر مخصوص شیشۀ جلو و… به تولید میرسند که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. هرچه اندازۀ این محصولات بزرگ‌تر باشد هزینۀ سفارش آن‌ها نیز افزایش می‌يابد.

 

در کنار این موارد باید گزینه‌های دیگری همچون کیفیت کلی آفتابگیر و متریال‌هایی را که جهت ساخت آن‌ها به کار می‌رود نیز مدنظر قرار دهیم. به‌هرروی باید گفت که این نوع ابزارهای تبلیغاتی نسبت به مواردی همچون بیلبورد یا پوستر هزینۀ بسیار کمتری به شما تحمیل می‌کنند.

همۀ کسب‌ و‌ کارها می‌توانند آفتابگیر مختص به خود را سفارش دهند.

سخن پایانی

در دنیای امروز تبلیغات به شکل صحیح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد دارید کسب‌ و‌ کار خود را گسترش دهید باید به سراغ ابزارهای تبلیغاتی خاصی بروید که هم قیمت مناسبی داشته باشند و هم بتوان به کمک آن‌ها نظر طیف عظیمی از مردم را به‌راحتی جلب کرد.

مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات محصولات و خدمات گوناگون غیرقابل چشم‌پوشی است. شما نیز می‌توانید با سفارش این محصولات به مزایای تبلیغاتی آن‌ها دست پیدا کنید. همکاران ما آماده هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرسش‌های شما عزیزان پاسخ دهند. در صورت نیاز به تهیۀ هر نوع آفتابگیر تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *