نصب آفتابگیر تبلیغاتی چه کمکی به کابین ماشین میکند

نصب آفتابگیر تبلیغاتی چه کمکی به کابین ماشین میکند

آیا می‌دانید که نصب آفتابگیر تبلیغاتی چه کمکی به کابین ماشین میکند؟ این سؤالی است که پاسخ به آن بسیار ضروری و مهم به نظر می‌رسد. همان طور که می‌دانید آفتابگیرخودرو یکی از ضروری‌ترین  تجهیزاتی است که باید در هر خودرویی وجود داشته باشد. آفتاب گیرها انواع مختلفی دارند و هر یک در جای به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در فصول گرم سال از ورود نور شدید آفتاب به درون خودرو جلوگیری می‌کنند و نمی‌گذارند کابین شما بیش از حد گرم شود. در ادامه به بررسی مهم‌ترین کاربردهای آفتابگیر خودرو و انواع آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مهم‌ترین کاربردهای آفتابگیر خودرو

آفتابگیر خودرو چیست؟

در ابتدای مطلب بهتر است شما را با آفتابگیر خودرو بهتر و بیشتر آشنا کنیم. ممکن است شما هم تجربه‌اش را داشته باشید که در خودرو نشسته‌اید و آفتاب با شدت روی شما می‌تابد. پس از مدتی کابین خودروی شما بیش از حد گرم می­شود، به حدی که شما نمی‌توانید گرمای آن را تحمل کنید. بهتر است بدانید که نور خورشید به‌مرورزمان باعث آسیب‌دیدگی فرمان و صندلی‌های خودروی شما خواهد شد؛ بنابراین استفاده از آفتابگیر به شدت ضروری به نظر می‌رسد.

شما حتی می‌توانید زمانی که در خودرو نیستید از آفتاب گیرها استفاده کرده و از ورود نور خورشید به داخل کابین و گرم شدن آن جلوگیری کنید. برخی از آفتاب گیرها در بازار موجود هستند که می‌توانند از ورود اشعه فرابنفش به داخل کابین جلوگیری کرده و درون خودرو سایه ایجاد کنند. این سایه به هیچ عنوان جلوی دید شما را نمی‌گیرد و دید شما را تیره نمی‌کند؛ بنابراین بهتر است همین حالا به فکر خرید آفتابگیر باشید. در ادامه به شما می‌گوییم که نصب آفتابگیر تبلیغاتی چه کمکی به کابین ماشین میکند.

نصب آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

مهم‌ترین مزایای استفاده از آفتاب­گیرهای خودرو

حال بهتر است شما را با مزایای استفاده از آفتاب‌گیرهای خودرو بیشتر آشنا کنیم. همان طور که گفته شد، اشعه ماورای بنفش نمی‌تواند از آفتابگیر عبور کند و همین مسئله باعث می‌شود تا کابین شما بیش از حد گرم نشود. با استفاده از آفتاب گیرهایی که روی پنجره‌های بغل ماشین قرار می‌گیرند، شما می‌توانید از آفتاب سوختگی جلوگیری کنید و نگران سیاه شدن دست‌هایتان نباشید.

استفاده از آفتاب گیرهای خودرو بسیار راحت است و شما می‌توانید به آسانی این محصولات را روی شیشه‌های ماشینتان نصب کنید. علاوه بر آن جمع کردن این آفتاب گیرها نیز کار بسیار آسانی است و تنها کافی است آن‌ها را از روی شیشه بردارید یا بکشید تا جمع شوند. این آفتاب گیرها دید راحت‌تری در هنگام رانندگی به شما می‌دهند و شما می‌توانید به راحتی جاده را ببینید، بدون این که اذیت شوید.

مزیت استفاده از آفتابگیر برای کابین ماشین

حال نوبت آن رسیده که به سؤال آفتابگیر چه کمکی به کابین ماشین میکند؟ پاسخ دهیم. دلایل مختلفی برای استفاده از آفتابگیروجود دارد؛ اما مهم‌ترین آن جلوگیری از آسیب دیدن کابین خودرو در اثر گرمای بسیار شدید است. همچنین اشعه فرابنفش موجود در نور خورشید به شدت به تجهیزات داخل کابین آسیب می‌رساند و استفاده از آفتابگیر می‌تواند جلوی این امر را بگیرد. آسیب این اشعه به حدی است که برخی از رانندگان شیشه‌های ماشین خود را دودی می‌کنند تا از ورود این اشعه جلوگیری کنند.

مسئله بعدی این است که قرار گرفتن خودرو به مدت طولانی در آفتاب، موجب افزایش دمای کابین می­شود و این گرما می­تواند به داشبورد آسیب برساند و ترک‌هایی روی آن ایجاد کند؛ بنابراین در فصل گرما زمانی که خودرو را پارک کرده‌اید، بهتر است لوازم الکتریکی را داخل خودرو نگذارید. مسئله بعدی این است که نور آفتاب می‌تواند موجب ایجاد پوسیدگی روی روکش‌های صندلی خودرو شما شود و در نتیجه طول عمر مفید آن‌ها را به میزان زیادی کاهش دهد.

بررسی انواع آفتابگیرخودرو

همان طور که می‌دانید آفتاب گیرها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک به شکلی خاص از ورود نور به داخل کابین خودرو جلوگیری می‌کنند. در ادامه پرکاربردترین آفتاب گیرهای خودرو را به شما معرفی می­کنیم:

 

آفتاب گیرهای دو تکه

حال که متوجه شدید آفتابگیر چه کمکی به کابین ماشین میکند، بهتر است شما را با آفتابگیر دو تکه آشنا کنیم.  این مدل از آفتاب گیرها به صورت دو تکه هستند و جای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را از روی شیشه بردارید و جمع کنید.

این آفتاب گیرها به آسانی روی هم قرار می‌گیرند و با فشاری کوچک به صورت دایره‌وار جمع می‌شوند و داخل کاور مخصوص خودشان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید در زمان رانندگی این آفتاب گیرها را درون جیب‌های پشت صندلی قرار دهید. جنس این محصولات اغلب از نایلون با چگالی بالا یا پارچه‌های توری است.

آفتاب گیرهای عینکی خودرو

این نوع از آفتاب گیرها بسیار ساده و ارزان هستند. این محصولات ظاهری شبیه به عینک دارند و روی شیشه جلوی خودرو قرار می‌گیرند. این آفتاب گیرها اغلب رنگ نقره‌ای یا سفید دارند و می‌توانند به مدت طولانی‌تری خودروی شما را خنک نگه دارند. این محصولات به علت جنس شمعی خود، نور خورشید را عبور نمی‌دهند. این آفتاب گیرها دارای یک کاور جمع و جور هستند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را با فشار دست جمع کنید و درون کاورشان قرار دهید. همچنین دقت داشته باشید که این نوع آفتابگیر در ابعاد مختلفی در بازار موجود است.

پرده آفتابگیر شیشه بغل جلو

برای فهم این که نصب آفتابگیر تبلیغاتی چه کمکی به کابین ماشین میکند، بهتر است شما را با پرده‌های آفتابگیر نیز آشنا کنیم. شما می‌توانید از این مدل آفتابگیر حتی در زمان رانندگی نیز استفاده کنید. این محصولات روی شیشه‌های بغل سمت راننده و شاگرد قرار می‌گیرند و یک شکاف مخصوص برای دیدن آینه‌های بغل دارند؛ به همین خاطر می‌توان گفت استفاده از این محصولات حتی در زمان رانندگی هم امکان پذیر است. این محصولات جلوی تابش مستقیم نور خورشید به داخل کابین را می‌گیرند و رانندگی ایمن و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورند.

آفتابگیر رودری خودرو

مدل بعدی آفتابگیر که قصد معرفی آن را داریم، آفتاب گیرهای رودری هستند. این مدل از آفتاب گیرها روی در قرار می‌گیرند و برای نصب آن‌ها باید درب خودرو را باز کنید و آفتابگیر را روی قسمت پنجره قرار دهید. اغلب این محصولات دارای رنگ مشکی هستند و از ورود نور خورشید به داخل کابین جلوگیری می‌کنند.

البته شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان محصولی برای جلوگیری از ورود باد شدید به داخل خودرو نیز استفاده کنید. شما در زمان استفاده از این محصولات می‌توانید به راحتی شیشه خودرو خود را باز کنید یا ببندید، بدون این که در عملکرد آفتابگیر مشکلی ایجاد شود. اغلب در این محصولات برای ثابت شدن روی در خودرو از کش استفاده شده است.

مهم‌ترین موارد در زمان خرید آفتابگیر

بعد از آشنایی با این موضوع که آفتابگیر چه کمکی به کابین ماشین میکند، بهتر است شما را با نکات مهم در زمان خرید آفتابگیر آشنا کنیم. برای این که بتوانید یک آفتابگیر مناسب برای خودروتان تهیه کنید، باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم بهترین نوع آفتابگیر را تهیه کنید.

سازگاری آفتابگیر با خودرو

مهم‌ترین نکته در زمان خرید آفتابگیر برای خودرو، سازگاری آن با مدل خودرو شما است. اندازه شیشه‌ها در خودرو های مختلف متفاوت بوده و همین مسئله موجب تفاوت ابعاد آفتاب گیرها می‌شود. سعی کنید آفتاب گیرهایی که اندازه­ای متناسب با شیشه خودرو شما دارند، تهیه کنید تا ظاهر ناخوشایندی در خودروتان ایجاد نشود. همچنین استفاده از آفتاب گیرهای کوچک باعث عبور نور خورشید از درزها می‌شود و عملاً عملکرد این محصول را مختل می‌کند.

جنس آفتابگیر خودرو

قیمت آفتاب گیرهای خودرو

مسئله بعدی که در زمان خرید آفتابگیر باید به آن دقت داشته باشید، قیمت این محصولات است. اغلب این محصولات قیمت مناسبی دارند و نیازی نیست برای خرید آن‌ها زیاد هزینه کنید. شما می‌توانید انواع آفتابگیر را از سایت tolidaftabgir خریداری کنید.

 

امتیاز دهید post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *