تولیدی آفتابگیر ماشین

تولیدی آفتابگیر ماشین

قصد دارید برای خرید آفتابگیر ماشین اقدام کنید اما در این زمینه با چالش مواجه شده اید؟ به دنبال یک نمونه مرغوب از این محصولات هستید اما به دلیل تنوع بالا نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید؟ شرکت های زیادی به عنوان تولیدی آفتابگیر ماشین در حال فعالیت هستند اما متاسفانه همه آن ها در این حوزه موفق نبوده و نمی توانند نمونه های با کیفیتی از این محصولات را تولید کرده و به بازار بفرستند.

معرفی تولیدی آفتابگیر ماشین

قبل از آن که با بهترین تولیدی آفتابگیر ماشین آشنا شوید خوب است که مزایا و کاربرد های آفتابگیر ماشین را بشناسیم. این وسیله یک محصول کارآمد بوده که از نفوذ مستقیم نور خورشید به داخل اتومبیل ها جلوگیری می کند. با این کار هم از ورود نور خورشید به داخل کابین جلوگیری می شود و هم این که مانع ترک خوردن داشبورد، فرمان و صندلی می گردد.

یکی دیگر از کار هایی که این محصول برای خودرو انجام می دهد آن است که سطح خنکی داخل را افزایش داده و از این طریق راندمان کولر را بیش تر می کند. در حالت کلی شیشه های عقب، جلو و شیشه های موجود بر روی در ها راه های ورودی این نور به فضای داخلی خودرو می باشند. از این رو اگر بتوانید این شیشه ها را با آفتابگیر پوشش دهید، از نفوذ نور جلوگیری کرده و در نتیجه از داغ شدن و آسیب دیدن فضای داخلی اتومبیل جلوگیری می شود. از این رو آفتابگیر ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • آفتابگیر شیشه جلو

تولیدی آفتابگیر ماشین، این نمونه از محصولات را در دو نوع ثابت و تاشو تولید می کند. نمونه ثابت آن به خوبی کل شیشه جلو و حتی بخش هایی از شیشه هایی کناری را پوشش می دهد. نوع تاشو این محصول نیز به راحتی باز و بسته شده و بیش تر برای مصارف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • آفتابگیر شیشه عقب

کارآیی این محصول نیز مشابه آفتابگیر شیشه جلو بوده و متناسب با سایز شیشه عقب طراحی و تولید می شود.

  • آفتابگیر رو دری

از این محصول بیش تر به عنوان آفتابگیر برای شیشه موج.د در درب های جلویی خودرو استفاده می کنند. البته این نوع آفتابگیر ها بیش تر جنبه تبلیغاتی داشته و معمولا برند های مختلف برای تبلیغ کسب و کار خود این نوع آفتابگیر ها را به افراد هدیه می دهند. معمولا بر روی این آفتابگیر ها آرم و یا برند یک شرکت چاپ شده است که این نشان از تبلیغاتی بودن محصول دارد.

  • آفتابگیر کرکره ای

این نوع از آفتابگیر ها برای تمامی شیشه های خودرو قابل استفاده می باشند. کار با آن ها بسیار راحت بوده و کافیست آن ها را پایین بکشید تا از نفوذ نور به داخل آن ها جلوگیری شود.

نکات مهم در خرید آفتابگیر ماشین

برای خرید آفتابگیر ماشین باید نکاتی را در نظر گرفته و اصولی را رعایت کنید. شرکت های زیادی به عنوان تولیدی آفتابگیر ماشین فعالیت می کنند، از این رو تنوع بالایی از این محصولات در بازار موجود هستند. اگر قصد خرید یک نمونه از این محصولات را دارید، باید به دنبال نمونه هایی باشید که توسط شرکت های معتبر و معروفی ساخته شده باشند. علاوه بر این مورد شما باید در این مسیر اصول دیگری را نیز رعایت کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

نکات مهم در خرید آفتابگیر ماشین
نکات لازم در خرید آفتابگیر ماشین
  • تعیین نوع آفتابگیر

دقت داشته باشید که انواع مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارند و شما باید با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

  • طراحی و رنگ آفتابگیر

در انتخاب رنگ این محصولات دقت کنید و تا جای ممکن نمونه هایی را خریداری کنید که رنگ روشنی داشته باشند. در این صورت نور خورشید کم تری را جذب کرده و در نتیجه فضای داخلی خودرو دیر تر گرم می شود.

  • کاور حمل مخصوص

توجه داشته باشید که این محصولات باید حتما کاور داشته باشند. در این شرایط نگهداری آن ها راحت تر بوده و امکان پارگی و یا کثیف شدن نیز در آن ها کم تر می شود.

  • نصب آسان و استفاده راحت

در زمان خرید این محصولات باید توجه داشته باشید که تولید آفتابگیر ماشین تنوع زیادی از این محصولات را تولید می کند. بنابراین شما باید نمونه هایی از این کالا ها را انتخاب کنید که نصب راحت و ساده ای داشته باشند.

  • آفتابگیر ماشین ارزان

دقت داشته باشید که این محصولات قیمت های پایینی داشته و نیازی نیز برای خرید آن ها مبالغ بالایی هزینه کنید. برخی از این شرکت ها نمونه های بسیار مرغوب و با کیفیتی از این محصول را تولید کرده و در قیمت های پایینی به فروش می رسانند.

بهترین تولیدی آفتابگیر ماشین

اگر قصد دارید برای خرید عمده آفتابگیر ماشین اقدام کنید، باید به دنبال یک شرکت معتبر فعال در این حوزه باشید. همان طور که گفتیم کارخانه های زیادی در حال تولید این محصولات بوده و به عنوان یک تولیدی آفتابگیر ماشین فعالیت می کنند. ما یکی از شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه هستیم که آفتابگیر های بسیار مرغوب، استاندارد و با کیفیتی را تولید کرده و روانه بازار می کنیم. اگر می خواهیم برای رونق کسب و کار خود از یک روش تبلغاتی موثر استفاده کنید، می توانید برند خود را بر روی این محصولات چاپ کرده و د اختیار افراد قرار دهید.

با این کار یک هدیه تبلیغاتی برای افراد در نظر گرفته و از این طریق برند خود را در معرض دید افراد زیادی قرار می دهید. ما با استفاده از برترین تکنولوژي های روز دنیا این آفتابگیر ها را تولید کرده و برند های مختلف را بر روی آن ها چاپ می کنیم. در مقابل برای این محصولات هزینه های کمی از شما دریافت می کنیم تا به راحتی و با صرف کم ترین هزینه ها بتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

قیمت آفتابگیر ماشین

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب آفتابگیر ماشین، قیمت آن ها می باشد. تولیدی آفابگیر ماشین این تولیدات خود را در انواع و کیفیت های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستد. از این رو این محصولات را در قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. مهم ترین فاکتور هایی که در تعیین قیمت این محصولات دخالت دارند، جنس پارچه به کار رفته در تولید آن ها، ابعاد و سایز، طرح محصول، رنگ بندی، نوع چاپ و … می باشند.

یک رو و یا دو رو بودن این کالا نیز تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن می گذارد. علاوه بر همه این ها برند سازنده نیز عامل مهم دیگری است که در تعیین قیمت این محصولات بسیار موثر می باشد. برای داشتن یک نمونه با کیفیت از این محصول و صرف کم ترین هزینه ها، کافیست که با ما تماس گرفته و آفتابگیر مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت آفتابگیر ماشین
بررسی قیمت آفتابگیر ماشین
کلام آخر برای تولیدی آفتابگیر ماشین

ما به عنوان یک تولیدی آفتابگیر ماشین، تنوع بالایی از این محصولات را تولید کرده و روانه بازار می کنیم. اگر قصد دارید یک آفتابگیر مرغوب و استاندارد داشته باشید و یا قصد دارید برای خرید عمده این محصولات با قیمت مناسب اقدام کنید، کافیست که با ما در ارتباط باشید. ما برترین نمونه از این محصولات را در پایین ترین قیمت های ممکن برای شما ارسال می کنیم.

سوالات متداول برای تولیدی آفتابگیر ماشین

  1. آفتابگیر های ماشین را از چه جنسی تولید می کنند؟

این محصولات را عمدتا از پارچه های شمعی و یا پلاستیکی با ضخامت ۳ میلی متر تولید کرده و به بازار می فرستند.

  1. نمونه های تبلیغاتی این آفتابگیر ها چه ویژگی هایی دارند؟

یک طرف این محصولات معمولا طوسی رنگ بوده و طرف دیگر آن بنا به سلیقه مشتری رنگ می شوند. لوگو و یا نام برند مورد نظر شما بر روی این محصولات چاپ شده و در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال می شود.

  1. در هنگام چاپ بر روی آفتابگیر های تبلیغاتی چه مواردی را باید چاپ کنیم؟

بهتر است که برای این کار حتما لوگو، نام برند کسب و کار، شماره تماس و یا حتی آدرس خود را چاپ کنید و از نمونه هایی با رنگ روشن و شاد این آفتابگیر ها برای انجام این کار استفاده کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =