چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد

چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد

با سفارش آفتابگیر تبلیغاتی ارزان می‌توانید به بهترین شکل ممکن و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین کسب‎وکار خود را به دیگران معرفی کنید. امروزه این محصولات به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته‌اند؛ زیرا کاملاً کاربردی هستند و به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی عالی در نظر گرفته می‌شوند. همۀ ما به آفتابگیرها نیاز داریم. آن‌ها به محافظت از فضای درونی اتومبیل کمک می‌کنند و از سوی دیگر اجازه می‌دهند تا مشتریان جدیدی را به سمت خود جلب کنیم.  اگر قصد دارید با کارایی این دسته از محصولات بیشتر آشنا شوید، ادامۀ متن میخواهیم بدانیم چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد.

مهم‌ترین کارایی آفتابگیرهای تبلیغاتی

کارایی آفتابگیر تبلیغاتی ارزان به چندین بخش مختلف تقسیم می‌شود. تعدد همین کاربردها موجب شده است تا محبوبیت آن‌ها در بین افراد مختلف روزبه‌روز افزایش پیدا کند. با سفارش دادن آفتابگیرهای تبلیغاتی شما نیز می‌توانید به‌صورت مستقیم از این موارد بهره‌مند شوید و آن‌ها را به نفع خود به کار بگیرید.

کاهش دمای درون خودرو

طبیعتاً اولین و مهم‌ترین کاربرد آفتابگیر تبلیغاتی ارزان کمک به کاهش دمای داخلی خودرو است. همان‌طور که می‌دانید، نور خورشید به‌دلیل داشتن اشعۀ فرابنفش گرما را نیز با خود انتقال می‌دهد. این بدان معناست که با ورود این نور به درون کابین، دمای فضای داخلی خودروی شما به شکل قابل‌ توجهی افزایش می‌یابد. با استفاده از آفتابگیرها می‌توان جلوی این موضوع را گرفت. صفحۀ بیرونی این محصولات به نحوی طراحی شده است تا مانع از ورود نور خورشید به درون خودرو شود تا دمای کابین در حد قابل‌قبولی باقی بماند.

آفتابگیر چرا ارزان است

جلوگیری از آسیب دیدن قطعات الکترونیکی

شاید تعجب کنید، اما علت اصلی بسیاری از مشکلات مربوط به قطعات الکترونیکی موجود در کابینت خودرو از جمله سیستم پخش صدا، قرار گرفتن آن‌ها در معرض نور مستقیم خورشید است. تداوم این موضوع به‌مرور زمان این قطعات را به‌طور کامل از کار مي‌اندازد و هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کند. با بهره‌گیری از یک آفتابگیر تبلیغاتی ارزان می‌توان از این موضوع جلوگیری کرد، آن هم بدون آنکه نیازی به استفاده از دستگاه یا تکنیک خاصی وجود داشته باشد.

تبلیغ دائمی کسب‌و‌کار شما

قاعدتاً مهم‌ترین کاربرد آفتابگیرهای تبلیغاتی ارزان، معرفی و نمایش نام و لوگوی کسب‌و‌کار شما به دیگران است. هنگامی که رانندگان مختلف از آفتابگیرهای سفارش داده‌شده توسط شما کمک می‌گیرند،‌ به‌صورت ناخودآگاه در حال تبلیغ کسب‌وکارتان هستند. این موضوع را می‌توان یک روند برد‌ـ‌برد دانست. از یک سو خودروی آن‌ها در برابر نور خورشید به‌طور کامل محافظت می‌شود و از سوی دیگر شما به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا می‌کنید! این نوع آفتابگیرها علاوه بر ایران در سایر کشورهای جهان نیز به‌وفور به کار می‌روند.

مزیت این دسته از آفتابگیرها

بیشتر بخوانید:مهم ترین تاثیر آفتابگیر در تبلیغات

آفتابگیرهای تبلیغاتی به‌ عنوان محصولاتی در نظر گرفته می‌شوند که می‌‌توان به کمک آن‌ها کسب‌ و‌ کارهای مختلف را به شکوفایی رساند. امروزه تقریباً تمامی شرکت‌های بزرگ نسبت به سفارش این آفتابگیرها اقدام کرده‌اند و آن‌ها را به‌عنوان یک هدیۀ دوست‌داشتنی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در ادامه به چند مزیت مهم این محصولات اشاره می‌‌کنیم.

ارزان بودن

مزیت اصلی یک خرید افتابگیر ماشین را می‌توان قیمت مناسب آن دانست. شما می‌توانید تعداد بسیار زیادی از این محصولات را با صرف هزینه‌ای ناچیز سفارش دهید. در اکثر موارد، سفارش و خرید این مدل آفتابگیرها هزینۀ کمتری را نسبت به تهیۀ یک بیلبورد تبلیغاتی و یا یک آگهی تلویزیونی به شما تحمیل می‌کند؛ بنابراین اگر قصد دارید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، حتماً خریداری و به‌کارگیری این آفتابگیرها را به‌عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

دوام بالا

برخلاف تصور بسیاری از افراد، آفتابگیرهای تبلیغاتی دارای دوام و استحکام بسیار خوبی هستند. در ساخت این محصولات از متریال‌های ویژه و باکیفیت استفاده می‌شود و به همین جهت می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت مرغوب بودن آن‌ها داشته باشیم. علاوه بر این، طرح چاپ‌شده بر روی آفتابگیرها در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد و به‌هیچ‌عنوان دچار تغییر رنگ و یا محوشدگی نمی‌شود.  بی‌دلیل نیست که محبوبیت آفتابگیر تبلیغاتی ارزان روبه‌ افزایش است.

امکان چاپ هر طرح و متن

امروزه این امکان وجود دارد که هر نوع طرح و متنی را بر روی آفتابگیرهای تبلیغاتی چاپ کرد. متأسفانه در گذشته به‌دلیل محدودیت‌های مربوط به دستگاه‌های چاپ معمولاً چنین قابلیتی امکان‌پذیر نبود و سفارش‌ها از نظر نوع طرح با محدودیت‌های مختلفی روبرو می‌شدند. امروزه این موضوع دیگر سدّ راه شما نیست و می‌توانید از تولیدکنندگان آفتابگیرهای تبلیغاتی بخواهید تا بر روی این محصولات، لوگو، نام شرکت و حتی شعار مدنظر شما را به چاپ برسانند.

نکاتی که باید در زمان سفارش این محصولات مورد توجه قرار بگیرد

از این مقاله بازدید نمایید:آفتابگیر ماشین یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار

اگر قصد سفارش آفتابگیر تبلیغاتی ارزان را دارید باید چند نکتۀ مهم را مدنظر قرار دهید. اولین نکته، توجه به نوع محصول است. این کالاها در مدل‌های مختلفی همچون آفتابگیر بغل خودرو، آفتابگیر شیشۀ جلو، آفتابگیر مخصوص شیشۀ عقب و… به تولید می‌رسند. شما این امکان را دارید که از بین مدل‌های مختلف، گزینه‌ای متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

گزینۀ دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، تجربه و سابقه شرکت سازندۀ آفتابگیر است. حتماً به سراغ شرکت‌هایی بروید که در این حوزه از سابقۀ بالایی برخوردار هستند و توانسته‌اند رضایت کامل کلیۀ مشتریان خود را جلب کنند. دقت کردن به همین دو نکتۀ مهم به شما اجازه می‌دهد تا آفتابگیرهای تبلیغاتی با کیفیت بالا و البته بسیار جذاب را به مشتریان خود ارائه کنید.

سخن پایانی درباره چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد

آفتابگیر یا sun-shade یک محصول عالی به‌منظور جلوگیری از ورود نور خورشید به درون اتومبیل است. همین امر ساده از افزایش دمای بیش از حد کابین خودرو جلوگیری می‌کند. اگرچه این مورد به‌خصوص مهم‌ترین کاربرد آفتابگیر محسوب می‌شود، اما می‌توان از آن‌‌ها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز کمک گرفت.

به‌منظور سفارش آفتابگیر تبلیغاتی ارزان برای کسب‌و‌کار خود لازم است که حتماً با کارشناسان ما مشورت کنید. با سال‌ها تجربه در زمینۀ تولید و ساخت بهترین آفتابگیر‌های ماشین در مدل‌های مختلف، این آمادگی را داریم تا به کلیۀ نیازهای شما کاربران گرامی به‌طور کامل پاسخ دهیم.

سوالات متداول درباره چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد

1-به چه دلیل از افتابگیر تبلیغاتی استفاده‌ کنیم ؟
درصورتی‌که صاحب‌ کسب و کاری‌ می باشید که می خواهید آن را به نمایش‌ بگذارید . یا به منظور آن تبلیغات نمائید ، استفاده‌ از آفتابگیر ماشین‌ که چاپ‌ تبلیغاتی داشته باشد‌ ، روشی فراوان پرکاربرد و مفید خواهد بود . چون؛

این روش‌ نسبت‌ به دیگر روش‌ها‌ کم‌ارزش تر بوده است .

تقریباً برای‌ همه‌ اشخاص کاربرد‌ خواهد داشت و دایماً اشخاص از آن بهره برداری می کنند .

زیرا تبلیغات بصری ، اثر انبوه گسترده‌ ای در کشش خریدار خواهد گذاشت .

2-چه کسب و کار‌های‌ از آفتابگیر تبلیغاتی می توانند استفاده‌ کنند ؟
خب الان که با امتیاز های این شیوه تبلیغاتی اشنا شدید‌ ، حتماً تا اکنون برای‌ انجام‌ آن انگیزش پیدا کردید . حالا برای شما این پرسش پیش‌ می آید که آیا مصرف از آفتابگیر تبلیغاتی و آفتابگیر شیشه‌ جلو‌ ماشین‌ به منظور کسب و کار‌ من هم موثر است‌ حتما باید بگوییم فرقی نمی کند‌ کسب و کار‌ شما جزو‌ کدام‌ نوع‌ از مشاغل‌ باشد‌ .

3/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *