کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی

کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی ماشن وسیله‌ای به شمار می‌آید که می‌تواند از تابش مستقیم نور خورشید به شیشه اتومبیل جلوگیری به عمل بیاورد. اگر در فصل‌های گرم سال خودرو در معرض نور مستقیم قرار بگیرد، علاوه بر گرم شدن فضای داخلی آن به بخش‌هایی مانند داشبورد، فرمان و دنده آسیب وارد می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی این است که تبلیغات گسترده محیطی انجام می‌دهد. این وسیله تبلیغاتی نسبتاً ارزان بوده و می‌توان در فضا‌های مختلف از آن استفاده کرد.

گاربرئ آفتابگیر ماشین در تبلیغات

آفتابگیرهای تبلیغاتی بر اساس نوع و مدل ماشین طراحی می‌شوند

انواع آفتابگیر‌های تبلیغاتی

این هدیه کاربردی از تابش نور خورشید و آثار مخرب آن پیشگیری می‌کند. آفتابگیر انواع مختلفی دارد و بر اساس شیشه ماشین‌ها تولید می‌شود. این محصول به صورت یک تکه برای شیشه جلو یا عقب و برای نصب روی درب خودرو طراحی می‌شود. در حالت کلی می‌توان این آفتابگیر را به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • بر اساس نوع ماشین: این دسته همان‌طور که از نامش مشخص است بر اساس ابعاد شیشه خودرو‌ها تولید می‌شود؛ به همین دلیل نمی‌توان از آفتابگیر پراید برای خودروی سمند استفاده کرد؛ زیرا از نظر ابعاد با هم متفاوت هستند.
  • بر اساس طرح پایه: بر اساس طرح می‌توان این محصول را به مدل‌های رولی، مربعی، عینکی و غیره تقسیم کرد.
  • بر اساس محل نصب: آفتابگیر قابلیت نصب روی شیشه بغل، جلو و عقب را دارد. ابعاد، طرح و اندازه هر یک از آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند.

مزایا و کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی

هنگام صحبت از کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی اغلب کاربران با این سؤال درگیر می‌شوند که مزایای استفاده از این محصول چیست؟ قبل از هر چیز باید بگوییم این محصول کاربردی تناسب زیادی با انواع کسب‌وکارها دارد؛ اما برترین ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:

  • قیمت مناسب

تبلیغات فرایندی هزینه‌ بر است، اما بدون صرف سرمایه و تبلیغ نمی‌توان به موفقیت دست پیدا کرد. حتماً می‌پرسید راهی ارزان برای تبلیغات گسترده وجود دارد یا خیر؟ بله؛ با استفاده از آفتابگیر‌های تبلیغاتی می‌توانید با کمترین هزینه، تبلیغاتی مؤثر و هدفمند داشته باشید. قیمت‌ این هدیه کاربردی بر اساس ابعاد، کیفیت و نوع چاپ آن تعیین می‌شود.

بیشتر بدانید در مورد:نصب آفتابگیر تبلیغاتی چه کمکی به کابین ماشین میکند

  • کاربردی و همه‌گیر بودن

این هدیه برای تمام دارندگان اتومبیل قابل‌استفاده است. اگر به تعداد ماشین‌های در حال تردد در شهر خود دقت کنید از حجم بالای جامعه هدف شگفت‌زده خواهید شد. همه اتومبیل‌ها برای محافظت از فضای داخلی خود به یک آفتابگیر مناسب نیاز دارند. با یک طراحی منحصر‌به‌فرد می‌توانید تبلیغات را به‌صورت سیار در سطح شهر انجام دهید.

  • طراحی اختصاصی

طراحی و ابعاد این هدیه تبلیغاتی، فضای کافی برای چاپ لوگوی شما ایجاد می‌کند. هیچ محدودیتی برای چاپ طرح مورد نظر شما وجود ندارد.

  • مقاومت و ماندگی عالی

زمانی که از تبلیغات صحبت می‌کنیم باید به پروسه زمانی دقت کنید. تبلیغات طولانی‌مدت و گسترده تأثیر بالایی در جذب مخاطب دارد. یکی از مزایای کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی این است که با انتخاب محصول باکیفیت و چاپ عالی می‌توان از آن برای زمان طولانی استفاده کرد. با انتخاب یک محصول مناسب، زمان بیشتری برای تبلیغات دارید؛ پس در جلب‌اعتماد مشتریان خود عملکرد بهتری خواهید داشت.

  • طرح و رنگ متنوع

قابلیت طراحی این هدیه تبلیغاتی در طرح، ابعاد و رنگ‌های مختلف، دایره انتخاب شما را گسترش می‌دهد. استفاده از رنگ‌های تند، شاد و سازگار با نوع برند یا سازمان شما نقش بسزایی در تبلیغات هدفمند دارد.

  • نمایش آسان برند و لوگوی شما

آفتابگیر‌ها در حقیقت نوعی بیلبورد کوچک هستند. این محصول می‌تواند اطلاعات کلیدی و کاربردی درباره خدمات یا برند شما نمایش دهد. نام برند، لوگو و راه‌های ارتباطی مهم‌ترین موارد چاپ‌شده روی آفتابگیر‌ها هستند. می‌توان از این محصول برای نمایش تبلیغات در فضا‌های عمومی مانند نمایشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و موارد مشابه استفاده کرد.

  • تبلیغات اختصاصی ارزان

برای درک اهمیت کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی به این مورد توجه کنید که طرح و چاپ این محصول به‌صورت کاملاً اختصاصی انجام می‌شود. استفاده از آن در مکان‌های شلوغ و پرتردد در معرفی محصول یا خدمات شما نقش مهمی بازی می‌کند.

  • جذب مشتری

هدف اصلی تبلیغات و بازاریابی، جذب مشتریان دائمی و افزایش فروش است. انتخاب‌ هدیه تبلیغاتی جذاب و سپس تردد در قسمت‌های شلوغ شهر یا مکان‌های پرتردد نقش مهمی در جلب‌اعتماد مشتریان شما دارد.

  • تبلیغات محیطی گسترده

تبلیغات محیطی گسترده می‌تواند موفقیت تجاری شما را تضمین کند. اگر به دنبال ارزان‌ترین و مؤثرترین ابزار برای چنین تبلیغی هستید استفاده از آفتابگیر را در اولویت قرار دهید. آفتابگیر‌ها پرکاربردترین و محبوب‌ترین ابزار در تبلیغاتی محیطی هستند. عملکرد مطلوب در تبلیغات محیطی به ایجاد آگاهی عمومی درباره برند و خدمات شما کمک می‌کند.

این محتوا مطالعه کنید:چرا آفتابگیر تبلیغاتی ارزان و کارایی زیادی دارد

طراحی و چاپ آفتاب‌گیرها به‌صورت اختصاصی انجام می‌شود

  • کاهش دمای فضای داخلی خودرو

این هدیه کاربردی اهمیت زیادی در فیلتر گرما و کاهش دمای فضای داخلی ماشین شما دارد. تمام آفتابگیر‌ها با یک هدف مشخص تولید می‌شوند. جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به ماشین هدف اصلی ساخت آن‌ها است؛ زیرا گرمای وارد شده به کابین خودرو راهی برای خروج ندارد. استفاده از این محصول می‌تواند شدت تابش اشعه خورشید را کاهش دهد.

سفارش آفتابگیر تبلیغاتی

حالا که با انواع و کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی آشنا شده‌اید شناخت نحوه سفارش این هدیه تبلیغاتی برای شما مفید خواهد بود. اولین موردی که باید به آن توجه کنید خرید این محصول از تولیدکننده معتبر است. با مراجعه به تولیدکنندگان می‌توانید آفتابگیر را به‌صورت عمده بخرید؛ بنابراین قیمت نهایی آن کمتر می‌شود. بهترین آفتابگیر تبلیغاتی محصولی است که جنسی بسیار مقاوم داشته باشد. در گام بعد باید به سراغ یک مرکز خدمات چاپ مناسب بروید. این اقدامات خیال شما را راحت می‌کنند.

شعار تبلیغاتی، نام تجاری و لوگو در ابعاد A3 روی این هدیه تبلیغاتی چاپ می‌شوند. این فرایند معمولاً به کمک چاپ سیلک اسکرین انجام خواهد شد؛ اما محدودیتی برای ایجاد تنوع در چاپ‌های تبلیغاتی وجود ندارد. تبلیغات معمولاً روی قسمت نقره‌ای این محصول انجام می‌شود. البته با توجه به سلیقه مشتری می‌توان چاپ تبلیغات را روی قسمت رنگی انجام داد. تبلیغات روی آفتابگیر نهایتاً از فاصله ۸ تا ۱۰ متری قابل‌مشاهده هستند؛ پس، از چاپ متن با فونت ریز روی آن بپرهیزید. اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی خود را روی این محصول چاپ کنید.

 

جمع‌بندی

تبلیغات زمانی می‌تواند شما را به هدف نهایی‌تان برساند که به‌صورت هدفمند و گسترده انجام شود. بدون تبلیغات نمی‌توان در بازار داغ رقابت موفق شد؛ اما انتخاب ابزار مناسب سرعت موفقیت شما را افزایش می‌دهد. با درک کاربرد آفتابگیر ماشین در هدایای تبلیغاتی متوجه شدید که این وسیله مقرون‌به‌صرفه از طریق گسترش دامنه تبلیغات محیطی نقش مهمی در جلب‌اعتماد مشتریان بازی می‌کند. اگر قصد سفارش بهترین آفتابگیرهای ماشین را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

امتیاز دهید post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *